sh4rk
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:07, 07 Lut 2011 Temat postu: Promocja na Cvary NQ |
|
|
W ramach promocji od wujka sh4rka
Pare cvarów pod mod noquarter jeśli chcesz zwiększyć wydajność dodaj do swojego cfg
seta cg_drawAuraIcons 0 //na chuj ta aura wogóle i kto na to sie patrzy
seta cg_drawMuzzleFlash 0 // z lufy 1 blysk 2 dymek
seta cg_drawTracers 1 // raczej lepiej dac 1 widzisz skad ktos strzela
seta cg_graphicObituaries 1 // zamiast napisow ikona kto czym kogo
seta r_gamma "3" // normalnie 1.3
seta r_mapOverBrightBits "2" // normalnie 2
seta r_overBrightBits "1" // normalnie 0
seta r_ignorehwgamma "1" // normalnie 0
seta r_intensity "1.5" // normalnie 1
vid_restart
ustawienie rozdzielczości
seta r_mode "-1" // /A/ jeżeli masz monitor panoramiczny daj na "-1"
seta r_customaspect "1"
seta r_customheight "1050" // /A/ dopasuj wartośc do panoramy monitora
seta r_customwidth "1680" // /A/ dopasuj wartośc do panoramy monitora
seta r_fullscreen "1"
seta r_oldMode ""
cg_announcer 1 określa dźwięk spiker ("FIGHT!"), (Allies win!) itp.
cg_atmosphericEffects 1 ustawienia efektów atmosferycznych na mapie (deszcz, śnieg)
cg_autoAction 0 autoakcje które automtycznie po wczytaniu mapy się uruchamiają, 1 = nagrywanie dema, 2 = screenshot na koniec mapy, 4 = statystyki, 7 = wszystko
cg_autoActivate 1 automatyczne podnoszenie (paczek amunicji, broni, i apteczek itp.)
cg_autoReload 1 automatyczne przeładowanie kiedy magazynek jest pusty
cg_autoSwitch 0 automatyczne przełączenie broni z smg na pistolet
cg_blinktime 0 cień w milisekundach który pokazuje się gdy otrzymujemy obrażenia
cg_bloodDamageBlend 1.0 widok krwi podczas odnoszenia obrażeń
cg_bloodFlash 1.0 efekt krwi podczas strzelania
cg_bloodTime 120 czas podczas którego widzimy krew w grze
cg_bobpitch 0.002 efekt bujania przód/tył podczas chodzenia
cg_bobroll 0.002 efekt bujania przód/tył podczas chodzenia
cg_bobup 0.005 pionowe bujanie podczas chodzenia
cg_bobyaw 0.002 efekt bujania podczas obrotu w lewo bądź w prawo
cg_brassTime 2500 czas widoku łusek np. leżących na ziemi
cg_cameraOrbitDelay 50 obracanie kamerą w czasie gdy czekamy na medyka
cg_complaintPopUp 1 włącza lub wyłącza karę w postaci zabranych xp podczas teamkilli
cg_crosshairAlpha 1.0 przezroczystość celownika
cg_crosshairAlphaAlt 1.0 przezroczystość celownika (2)
cg_crosshairColor white color celownika
cg_crosshairColorAlt white drugi kolor celownika
cg_crosshairHealth 0 kolor celownika zmienia się razem ze spadkiem ilości hp
cg_crosshairPulse 1 pulsujący celownik
cg_crosshairSize 48 wielkość celownika
cg_cursorHints 1 pojawienie się ikonki przy obiektach
cg_cycleAllWeaps 1 scrollem zmieniamy broń
cg_descriptiveText 1 pokazywanie takstu "you killed xxxx
cg_descriptiveText 1 pokazywanie takstu "you killed xxxx
cg_draw2D 1 hud 2d dostajemy dużo fps
cg_drawBuddies 1 pokazuje kolegów z fireteamu
cg_drawCompass 1 włączenie kompasu
cg_drawCrosshair 1 pokazuje celownik
cg_drawCrosshairNames 1 po najechaniu celownikiem na kolegów z teamu pokazuje ich nicki
cg_drawCrosshairPickups 1 pokazuje rękę nad elementami które możemy podnieść
cg_drawFireteamOverlay 1 pokazuję tabelę fireteamu
cg_drawFPS 0 pokazuje licznik z fps'ami
cg_drawGun 1 włączenie/wyłaczenie widoku broni
cg_drawNotifyText 1 pokazywanie tekstu wiadomości
cg_drawReinforcementTime 1 pokazuje czas do twojego spawnu
cg_drawRoundTimer 1 pokazuje czas mapy
cg_drawSmallPopupIcons 0 pokazuje wiadomości popup
cg_drawSpreadScale 0 2 pokazuje pasek odrzutu koło celownika przy każdej broni
cg_drawTeamOverlay 2 wielkość tabeli fireteamu
cg_drawWeaponIconFlash 2 ikona broni podczas strzelania podświetla się na czerwono
cg_fov 90 kąt widzenia obrazu
cg_gibs 1 wł./wył. "latające części ciała"
cg_hudAlpha 4.0 definuje hud alpha / nie dziala po ETpro
cg_instanttapout 0 po zabiciu nie czeka na medyka tylko od razu przenosi do limbo
cg_lagometer 0 pokazuje lagometr
cg_marktime 20000 widok kul/wybuchów na elementach otoczenia
cg_noAmmoAutoSwitch 1 gdy nie ma ammo zmienia broń
cg_noTaunt 0 razem z cg_noVoiceChats i cg_noVoiceText
cg_noVoiceChats 0 brak dżwięków voice czatu
cg_noVoiceText 0 brak tekstu voice tekstu
cg_popupLimboMenu 1 ładowanie limbo menu zaraz po załadowaniu mapy
cg_printObjectiveInfo 1 pokazywanie wiadomości typu: "east radar parts returned
cg_runpitch 0.002 patrz cg_bobpitch
cg_runroll 0.005 patrz cg_bobroll
cg_shadows 1 pokazywanie cieni postaci
cg_showblood 1 efekt krwi podczas strzałów
cg_specHelp 1 pokazuje pomoc w spectatorze
cg_teamChatHeight 8 wysokość tabelki czatu 8 to 8 linijek
cg_teamChatsOnly 0 pokazuje w czacie tylko wiadomości z teamu
cg_teamChatTime 8000 czas wyświetlania wiadomości w czacie
cg_useScreenshotJPEG 1 zapisuje screeny w postaci plików jpg
cg_useWeapsForZoom 1 weapnext/weapprev keys zoom in/out for zoom weapons, 0 = off, 1 = on, 2 = inverse
cg_viewsize 100 % wyświetlanego ekranu podczas gry
cg_voiceSpriteTime 6000 czas pojawienia się voice czatu
cg_weaponCycleDelay 150 szybkość zmiany broni (przy zmianie rolką)
cg_wolfparticles 1 efekty dymu, i niektóre efekty świetlne
cg_zoomDefaultBinoc 22.5 początkowe ustawienia lornetki
cg_zoomDefaultSniper 22.5 zoom snipera i lornetki, 4 = min, 20 = max
Post został pochwalony 0 razy |
|
|